منــتدي بحر الرومانسية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منــتدي بحر الرومانسية

★★★بحر الرومانسية★★★

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

{{ (( و الله زمان )) }}

كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر
Anonymous

{{ (( و الله  زمان )) }} Empty
مُساهمةموضوع: {{ (( و الله زمان )) }}   {{ (( و الله  زمان )) }} Icon_minitimeالأحد سبتمبر 07, 2008 2:42 am

{{ (( و الله  زمان )) }} Bsmalah

{{ (( و الله  زمان )) }} Fpcfvp

{{ (( و الله زمان )) }}

أيام كانت من أجمل سنين العمر ,, أيام ما أقدر أنساها أو امحيها من ذكرياتي عمري ,, أيام شفت فيها سعادة وشفت فيها الجرح ,, أيام جربت فيها الهنا وجربت فيها الفرح ,, لكلنها كانت أيام .. قصص وحكايات وعبر ,, عرفت فيها اللي يتصاحب وصاحبته ,, وكنا سوا علي حلو ومر ,, عمرنا ما عرفنا إيه الغدر ,, تملي كنا نقول دنيا ما تستاهل اهه أيام وبتمر ,, عرفت فيها الحبيب وعشقته ,, علي قد ما ذقت حلوه علي قد ما ذقت المر ,, كانت أيام ،، أجمل ما فيها حبنا ,, إحساس غريب حنين في قلوبنا كان تملي يشدنا ,, كانت لي حبيب عمري ,, ولا في حياتي ما فكرت ابعد عنها ,, حبها كان ساكني ,, سكن روحي كان كل أحاسيسي ,, فرحي وجرحي ألمي وضحكي ,, كان لي كل حاجه حلوه وكل حاجه مره ,, عمري ما فكرت يكون بنا فراق ابدآ بالمرة ,, دبنا في بعضنا ولغدر الدنيا أمنا ,, نسينا انها دنيا بـ تغدر ,, بتقلب ما بين لحظه واللحظة ,, كنا أنا وهي أتنين في بعضنا دايبين ,, نغضب ونفرح نداوي ونجرح ,, نتعاتب ونتخاصم ونرجع نتصالح ,, وننسى اللي كان بينا أمبارح ,, كنا ذي الأطفال بالبراءة مليانين ,, أتنين هائمين في بعضنا دايبين ,, ماشيين في الدنيا ,, لا عرفين ليه ماشيين ,, ولا حتى بـ نفكر علي فين ريحين ,, اهه ذي ما ترسى ,, كنا طالما مع بعضنا ولا أي شيء في الدنيا يهمنا ,, حتى لو يوم زعلنا من بعضنا ,, كان في شيء غريب حنين في القلب يشدنا ,, بـ قلوبنا كنا نحس ببعضنا ,, ونرجع نتعاتب نتلكك علشان نتصالح ,, ونتصالح وننسى اللي كان بنا أمبارح ،، اهه عيشة والسلام أحنا هـ نعيش كام مره ,, هي مره ويلا حسن الختام ,, لو كانت تغيب عني يوم ,, جفني ما يغمض ولا عيني تشوف النوم ،، لما أشوفه نتخانق ونرجع نتخاصم ,, وذي كل مره نتصالح وننسى اللي كان أمبارح ,, ولو غبت عنها يوم ياااااويلي ,, تاخد وحشتها ومني عتاب ولوم ,, كانت روحنا وحده وقولبنا وحده ,, ولا فكرت لحظه الروح تبقي روحين والقلب يبقى قلبين ,,, كبرنا وكبرت همومنا ,, وتهنا في زحمت الحياة ,, كانت أيام أأأأأأه لو ترجع تاني ,, والله زمان ,, لو شفت حبيبين افتكر ,, واجري عليه وأقوله من غدر الدنيا كن حذر ,, تنزل دموعي مني علي الحب اللي ضاع مني ,, علي القلب اللي سبته معاه ,, اسرح مع نفسي وأقول أأأأأأه ,, لو العمر يرجع سنه سنتين ,, القلوب ترجع واحد والروح ترجع واحد ,, ونرجع أنا وهي واحد ,, علشان عمرنا ما كنا أتنين ,, لسه حاسس بيه وأيدي ما نسيت لمسة أيدها ,, ولا ضحكتها لسه مرسومه في عنيا ,, قربها مني يسوى عندي كل الدنيا دي ,, هـ نعمل أيه اهه دنيا بلا مرسى ,, لو فكرنا فيها نلاقيها ولا تسوى ,, أيام وبنعشها ,, ولما تروح نرجع نفتكرها نقول والله زمان ..

والله زمان

cheers cheers cheers كل عام وانتم بخير رمضان كريم cheers cheers cheers

الجنرال حسام المصري
crstiano15
Admin
crstiano15

مُساهمةموضوع: رد: {{ (( و الله زمان )) }}   {{ (( و الله  زمان )) }} Icon_minitimeالأحد سبتمبر 07, 2008 4:42 am

الله عليك
والله بجد بجد تسلم ايدك
تقبل مرورى
https://janetel7ob.yoo7.com
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: {{ (( و الله زمان )) }}   {{ (( و الله  زمان )) }} Icon_minitimeالأحد سبتمبر 07, 2008 6:02 pm

ميرسى يا جميل على الكلام الحلو ده
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: {{ (( و الله زمان )) }}   {{ (( و الله  زمان )) }} Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 08, 2008 10:49 pm

الورده الحزينه

elmaleka

لكم خالص الشكر والتقدير
ومشكورين علي تشريف صفحاتي بالمرور الكريم
رمضان كريم وكل عام وانتم بخير

{{ (( و الله زمان )) }}
صفحة 1 من اصل 1